Maak gebruik van onze Herstel & Ondersteuning Service (HOS)!

Wij hebben niet alleen verstand en inzicht van onze hosting diensten, domeinen en e-mail oplossingen, maar ook van websites en webshops.

Voor wie is deze dienst?

Deze dienst is voor zakelijke en particuliere markt.

Hoe kan ik herkennen dat mijn site “kapot” is?

Stel, uw CMS tooling (zoals WordPress) en/of plug-ins/extensions/modules heeft een automatische update uitgevoerd of u heeft zelf deze update uitgevoerd en ineens werkt uw site of webshop niet meer. Dit is enorm vervelend. Onderstaand in een lijstje ziet u welke problemen u kunt ervaren;

  • WordPress of ander CMS tooling – (White) Screen Of Death
  • Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze website” (WordPress)
  • Error establishing a database connection” (database gegevens)
  • Updaten naar de nieuwe versie van plug-ins/extensions/modules, CMS Core of thema werkt niet meer
  • Andere problemen of conflicten tussen CMS core, thema´s en plug-ins/extensions/modules
  • Styling wordt niet goed ingeladen door een Visual Builder (Beaver, Elementor) of door een ander CSS probleem

(Oude) Back-up terugzetten biedt een mogelijkheid tot een tijdelijke oplossing

Een oude back-up herstellen en terugzetten kán de oplossing bieden, maar u weet niet waar de fout ligt en als u toch een bepaalde onderdeel gaat updaten, dan krijgt u opnieuw een site of webshop crash.

Wat moet ik nu doen?! Kunnen jullie mij helpen?

Geen zorgen, met onze Herstel & Ondersteuning Service wordt uw site en/of webshop geanalyseerd en weer hersteld. Als onze Herstel & Ondersteuning Service is afgerond hebt u een volledige werkende herstelde site en/of webshop. U kunt uw site en/of webshop dus weer zorgeloos gebruiken.

Overige hulpvragen

Wij kunnen u helpen met de volgende hulpvragen en wij voeren deze werkzaamheden graag voor u uit:

  • Optimaliseren van snelle laadtijden/prestaties van uw website(s) en/of webshops (oplossen van trage websites/webshops)
  • Een SMTP plug-in(s) configureren en testen voor CMS sites en ook voor non-CMS sites.
  • (Non-)CMS tooling security hardening configureren/instellen (o.a. Uitgebreide WAF-website beveiliging instellen, 2FA handleiding, geselecteerde buitenlandse geoIP-blokkade, lidmaatschap-functie uitschakelen, Premium Anti-Spam Honeypot voor formulieren, Uitgebreide HTTP/security headers en overige beveiligingsinstellingen)
  • Formulieren aanmaken en testen
  • Op maat loginformulier maken (beheerderslogin pagina)
  • Doorsturen (redirects) van oude naar nieuwe hyperlinks instellen
  • Basis/Uitgebreide CMS tooling en plug-ins/extensions/modules installatie en configuratie
  • SEA/SEO & Google Analytics installatie en configuratie
  • Uitgebreide plug-in(s)/extensions/modules installatie en configuratie
  • Mixed content oplossen en SSL instellen en forceren op (non-)CMS sites
  • Aanpassingen in CSS van uw website of webshop (er wordt een child thema gemaakt of we maken gebruiken van een extra CSS plugin/extension/module om aanpassingen door te voeren)
  • Afbeeldingen omzetten naar WebP of AVIF formaat (plugin/extension/module)
  • Geen mogelijkheid om in te loggen op uw beheerdersaccount van uw CMS site (WordPress)
  • Search & Replace database van uw CMS tooling (bijvoorbeeld na verhuizing)
  • Gebruikersnaam / Gebruikersnamen en e-mailadressen aanpassen in phpMyAdmin (onder conform van extra CMS tooling beveiliging of op ander verzoek)
  • Uitgesloten om in te loggen in de Admin omgeving van CMS (door WAF-website firewall plugin/IP-adres geblokkeerd/uitgesloten; verkeerde inloggegevens gebruikt naar aantal keren)

De kosten

Voor onze Herstel & Ondersteuning Service geldt een prijs van € 20,00 per kwartier voor websites en webshops. Wij factureren op basis van nacalculatie.

De getoonde bovenstaande prijs zijn exclusief 21% btw.

No Cure No Pay beleid

Hierbij geldt uiteraard no cure no pay beleid. Indien wij ergens niet uit komen (ondanks door onze jarenlange kennis en inzicht), kost het u uiteraard ook geen geld (mits anders afgesproken).

30 Dagen garantie na onze werkzaamheden

Laat u ons nog even weten of alles goed werkt? Is uw website en/of webshop binnen 30 dagen weer gecrasht? Geen zorgen, neemt u gerust contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat uw website en/of webshop wordt hersteld in dezelfde maand. Nadat de dertig (30) dagen garantie verstreken zijn, hanteren wij weer het normale tarief.

Informatie & vragen

Mocht u vragen hebben over onze Herstel & Ondersteuning Service, neemt u gerust contact met ons op:

Additionele diensten

We bieden additionele diensten aan voor de specifieke werkzaamheden voor uw website(s) en/of webshops. Hieronder staan ze op een rij:

Eerste Hulp Bij Hack Service (EHBH)

Is uw website of webshop gehackt en besmet? Wij kunnen u helpen en verwijzen u graag door naar het onderstaande knop voor meer informatie:

Beheer Service

Extra ondersteuning nodig voor beheer aan uw website of webshop? Wij kunnen u helpen en verwijzen u graag door naar het onderstaande knop voor meer informatie:

Onderhoud Service

Wilt u voorkomen dat uw website of webshop minder kwetsbaar wordt voor hackers, door verouderde CMS Core toolings en extra´s (plug-ins/extensions/modules en frameworks en gebruikte scripts)? Wij kunnen u helpen en verwijzen u graag door naar het onderstaande knop voor meer informatie:

Verhuisservice

Heeft u een website of webshop bij een ander hostingpartij en wilt u overstappen naar Solutions4Hosting? Wij kunnen u helpen en verwijzen u graag door naar het onderstaande knop voor meer informatie:

Handig om te weten

Onderstaand vindt u een stappenplan om een aanvraag in te dienen om uw site en/of webshop te herstellen van een update of conflict aan CMS core, thema (framework) of door plug-ins/extensions/modules.

U kunt ook ons inschakelen voor uw overige hulpvragen.

1.   Informatie sturen

Voordat wij uw website of webshop gaan herstellen, stuurt u een complete uitgebreide informatie naar ons op wat uw site en/of webshop “doet” en wat belangrijk is wat wij moeten weten.

Heeft u een andere verzoek of hulpvragen voor uw website en/of webshop? Kijk hier wat wij nog meer voor u kunnen doen.

2. Herstel & Ondersteuning Service aanvragen

Neem contact op met onze klantenservice via info@solutions4hosting.nl en geef aan dat U gebruik wilt maken van onze Herstel & Ondersteuning Service.

Stuur de volgende gegevens + informatie mee als u klant bent bij een ander hostingprovider:

  • Uw huidige hostingprovider
  • De FTP inloggegevens van uw hostingpakket bij uw huidige hostingprovider
  • De inloggegevens van uw hostingpakket (controle paneel, zoals Plesk, DirectAdmin of cPanel) bij uw huidige hostingprovider
  • Zoals gebruik van een child thema of eigen code (o.a. opmaak en/of aangepaste templates)
  • Thema (framework) en plug-ins/extensions/modules etc
  • Informatie over het probleem / problemen van uw website en/of webshop
  • Indien het om een WordPress of ander CMS site gaat: de WordPress of overige CMS inloggegevens
  • Uw NAW-gegevens en e-mailadres van uw bedrijf, stichting/vereniging of particulier voor onze administratie

Stuur de volgende gegevens + informatie mee als u klant bent bij ons (Solutions4Hosting):

  • Uw debiteurnummer (staat op uw recente factuur) en hostingaccount-id bij ons (Solutions4Hosting)
  • De FTP inloggegevens van uw hostingpakket bij ons (Solutions4Hosting)
  • De DirectAdmin inloggegevens van uw hostingpakket bij ons (Solutions4Hosting)
  • Indien het om een WordPress of ander CMS gaat: de WordPress of overige CMS inloggegevens
  • Zoals gebruik van een child thema of eigen code (o.a. CSS opmaak en/of aangepaste templates)
  • Informatie over het probleem / problemen van uw website en/of webshop
  • Thema (framework) en plug-ins/extensions/modules etc

3. Starten Herstel & Ondersteuning Service

Voordat wij beginnen met deze dienst, maken we een handmatige back-up van uw site en/of webshop en database(s).

Wij controleren alle (inlog-) gegevens zodat de Herstel & Ondersteuning Service vlekkeloos verloopt. Als alle (inlog-)gegevens in orde zijn nemen we contact met u op om de Herstel & Ondersteuning Service te beginnen. Ondertussen plaatsen wij een simpele tijdelijke “onderstruction“-pagina (index.html) met uw contactgegevens van uw bedrijf, stichting of vereniging voor uw bezoekers.

Hoe lang duurt deze dienst?

Uit onze jarenlange ervaringen is dit helemaal afhankelijk wat voor foutmelding (en) dit is en welke CMS tooling, plug-ins/extensions/modules en andere componenten/onderdelen en thema/framework er wordt gebruikt.

4. Afronding

Wij zorgen ervoor dat uw site en/of webshop volledig weer hersteld en weer goed werkt.

30 Dagen Garantie

Laat u ons nog even weten of alles goed werkt? Is uw website en/of webshop binnen 30 dagen weer gecrashed? Geen zorgen, neemt u gerust contact met ons op. Wij zorgen ervoor dat uw site en/of webshop wordt hersteld in dezelfde maand. Na de dertig (30) dagen garantie, hanteren wij het normale tarief.

Binnenkort is onze Kennisbank online.

Herstel & Ondersteuning Service (HOS) is:

1) niet voor het beheren en onderhouden van sites of webshops;

2) niet voor gehackte websites of webshops en/of;

3) niet voor (kleine) tekstuele aanpassingen aan websites en/of webshops en;

4) niet voor het verhuizen van uw websites en/of webshops van uw huidige hostingprovider naar ons.

Additionele diensten

Wij bieden wel additionele diensten aan voor de bovenstaande specifieke werkzaamheden voor uw website(s) en/of webshops.

Waarom ons inschakelen voor het herstellen of ondersteuning?